شما از چند درصد ظرفیت مغز خود استفاده می‌کنید؟

شما از چند درصد ظرفیت مغز خود استفاده می‌کنید؟

 

دانلود فیلم شما از چند درصد ظرفیت مغز خود استفاده میکنید؟

متن فایل ویدئویی

دوستان عزیز سلام

تصمیم گرفتیم پاسخ سؤالاتی را که شما عزیزان در سایت و یا اینستاگرام از ما می‌پرسید در یک فایل ویدئویی ضبط کنیم و آن را در کانال تلگرام و یا اینستاگرام و در سایت منتشر کنیم.

یکی از سؤالاتی که پرسیده می شه این است که چیکار کنیم تا بتونیم از ظرفیت مغز خود استفاده بهتر و بیشتری کنیم.

در داستان‌هایی که از قدیم موجود هست این‌گونه گفته می‌شد که افراد نابغه و افرادی که استعدادهای خاصی داشتند از ظرفیت مغزشان استفاده بیشتری می‌کردند. برای مثال انیشتین از ۲۰ و یا ۳۰ درصد ظرفیت مغز خود استفاده می‌کردند درصورتی‌که انسان‌های معمولی فقط از ۱۰ درصد ظرفیت مغز خود می‌توانستند استفاده می‌کنند و اینکه شما بتوانید از چند درصد ظرفیت مغز خود استفاده کنید عاملی است که موفقیت و نحوه زندگی شمارا رقم میزند. به نظرتان شما از چند درصد ظرفیت مغز خود استفاده می‌کنید؟ ۱۰ درصد، ۲۰ درصد و یا بیشتر؟؟؟

واقعیت موجود این است که علم امروزه ثابت کرده تمام انسان‌ها از تمام ظرفیت مغزشان استفاده می‌کنند و اینکه گفته می‌شود انسان‌های معمولی فقط از ۱۰ درصد ظرفیت مغز خود استفاده می‌کنند گفته نادرستی است.

مغز تمام انسان‌ها در تمام توان خود در حال کار است ولی موضوعی که انسان‌های موفق را از انسان‌هایی که یک زندگی معمولی دارند، جدا می‌کند نحوه‌ای است که آن‌ها مغز خود را پرورش می‌دهند و از توانمندی‌های مغز خود استفاده می‌کنند.

توانمندسازی مغز

وقتی‌که بتوانیم مغز خود را پرورش دهیم و یک مغز توانمندتر داشته باشیم مطمئناً می‌توانیم زندگی مؤثرتری داشته باشیم، رابطه بهتری با اطرافیان داشته باشیم و شغل بهتر و مناسب‌تری برای خود داشته باشیم.

اما یکی از موضوعات مهم این است که چیکار کنیم تا مغز خود را توانمند کنیم و یا بتوانیم از توانمندی‌های ذهن خود استفاده کنیم.
همان‌طور که در کتاب رنگین‌کمان مغز توضیح داده‌ام ما همیشه در زندگی جدی هستیم. در محیط کار ، خانواده در محیط بیرون و اینکه مغز ما عادت کرده است که با جدیت زیادی همراه باشد. اگر بتوانیم شوخی را به زندگی خود اضافه کنیم می‌توانیم تا حد قابل‌توجهی مغز خودمان را توانمند کنیم.

بازی چیزی است که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم بر روی توانمندی‌های مغز خودکار کنیم. شما می‌توانید در خانه خود از انواع بازی‌های فکری، منچ، مارپله و هر آنچه فکر می‌کنید می‌تواند به زندگی شما نشاط و شادی بیاورد استفاده کنید و در زندگی روزانه از آن‌ها استفاده کنید. بازی به شما کمک می‌کند که در زندگی روزانه شادی و نشاط بیشتری داشته باشید و مغز خود را توانمندتر کنید.
شاد و موفق باشید…

5 نظرات
  1. خالدشکوهی می گوید

    بسیار جالب و کاربردی

  2. sverige-apotek.life می گوید

    kapslar, http://sverige-apotek.life/teroxina.html , köpa apoteket göteborg.

  3. حسین می گوید

    بازم متشکرم از مقاله بسیار زیبایتون.

    1. سارا حمیدی می گوید

      سپاسگزارم دوست عزیز. شاد باشید

      1. Emir می گوید

        خواهش میکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.