چطور کسب و کار که دوستش داشته باشید را به دست آورید؟

بدست آوردن کسب و کار مورد علاقه

 

دوستان عزیزم سلام. به وبسایت sara-hamidi.com خوش آمدید. این جا جایی هست که شما می توانید تغییراتی را که می خواهید در کار و زندگی تون ایجاد کنید و زندگی و کسب و کار دلخواه خود را بسازید. من سارا حمیدی هستم کوچ و مربی ساخت زندگی و کسب و کار دلخواه و امروز در این مقاله می خوام در مورد موضوعی صحبت کنم که خیلی وقت پیش بهتون قول داده بودم در موردش یک دوره رایگان درست کنم.

سرازیر شدن فراوانی در زندگی هامون و داشتن یک زندگی پر از آرامش و شادی چیزی است که جهان هستی برای ما می خواهد. از زمانی که ما به این دنیا می آییم جهان هستی تمام تلاشش را برای ما می کند تا ما بتوانیم یک زندگی شاد داشته باشیم.

داشتن یک کسب و کار که هم به آن علاقه داشته باشیم و هم درآمد خوبی برای ما ایجاد کند یکی از آن چیزهایی هست که جهان هستی برای ما می خواهد و ما قرار نبوده که در این دنیا در سختی و کمبود زندگی کنیم

بارها در کتاب های مختلف خوانده ایم و بارها و بارها از افراد موفق شنیده ایم که برای موفقیت در کسب و کار، علاقه ات را دنبال کن و این موضوع بیشتر به جای اینکه به اکثر ما انگیزه دهد در ما ترس ایجاد می کند و شروع می کنیم به گشتن در مورد علاقه مان.

مدام از خود می پرسیم که آیا به این کار علاقه دارم تا آن را شروع کنم و یا مرتب پیش خود فکر می کنیم که اگر علاقه مان را می دانستیم می توانستیم به درآمد مدنظرمان برسیم و در نهایت در این چرخه پیدا کردن علاقه گیر می کنیم و کاری که قرار بوده به واسطه آن هم به دیگران خدمت کنیم و هم درآمد کافی را وارد زندگی مون کند از دیگران و خودمون دریغ می کنیم.

هدف واقعی کسب و کار شما

شما به این دنیا آمده اید تا با استفاده از توانمندی ها، استعدادها و علایقی که درون شما وجود دارد عشق را بر روی سیاره زمین گسترش دهید.

استعدادها، توانمندی ها و علایق منحصر به فرد، درون هر کدام از ما هست اما این توانمندی ها متعلق به ما نیست. همیشه یادتون باشه که جهان هستی این توانمندی ها را درون شما قرار داده و از شما خواسته که از این توانمندی ها جهت گسترش زمین استفاده کنید. مهم نیست که با چه کسب و کار و یا با چه شغلی می خواهید این کار را انجام دهید. نوع شغل و یا کار متناسب با توانمدی ها تون را جهان هستی توسط ایده ها و فرصت های متفاوت در اختیار شما قرار میدهد

توانمندی های منحصر به فرد و علایق خاص هر کدام از ما به این علت هست که هر کدام از ما قرار بوده که از طریق مختلف عشق را گسترش بدهیم. فرقی نمی کند که ما نجار باشیم، کارآفرین باشیم، کارمند باشیم، معلم باشیم، روانشناس باشیم،  خدمات خاصی را ارائه دهیم و یا … مهم این است که هدف اصلی تمام کسب و کارها یکسان هست

وقتی خدماتی ارائه می کنید که زندگی را برای دیگران آسان تر می کند عشق را گسترش داده اید، وقتی با محصول و یا کالا تون، نیاز کسی را برطرف می کنید عشق را گسترش داده اید، وقتی حس خوب را به دیگران منتقل می کنید عشق را گسترش داده اید و …

نکته مهم این است که همون طور که جهان هستی این توانمندی ها را درون شما قرار داده و از شما خواسته که از این توانمندی ها جهت گسترش عشق بر روی زمین استفاده کنید خودش هم راه و مسیر استفاده از این توانمندی ها را به شما نشان خواهد داد اگر تلاش کنید تا صدایش را بشنوید.

علاقه شما

علایق شما چیزی نیست که در بیرون دنبالش بگردید و یا با فکر کردن بتوانید آن را پیدا کنید. همان طور که گفتم این علایق درون شما هستند و مرتب در تلاش هستند تا خودشان را ابراز کنند. اما ما به عنوان انسان و به عنوان افرادی که  همیشه در ذهن مان زندگی می کنیم ، تمام تلاش خود را می کنیم تا صدای آن ایده ها را نشنویم و یا مانع آنها میشویم تا خودشون را نشون دهند. اگر می خواهید در مورد کارکرد ذهن بیشتر بدانید مقاله ذهن آگاهی را بخوانید

ما مرتب به واسطه ترس هامون، به واسطه صدای ذهن مون که بهمون میگه تو موفق نمیشی، به واسطه ترس هامون از اینکه مطمئن نیستیم که آیا علاقه واقعی مون را پیدا کردیم و یا نه، به واسطه اینکه فکر می کنیم علاقه یک کار و یا یک موضوع مشخصی هست که باید کشف شود و … مانع از این میشویم که علایق مان خودشان را نشان دهند.

من زمانی که متوجه شدم می خواهم کسب و کار خودم را داشته باشم، هیچ ایده ای برای شروع نداشتم. اصلاً نمی دانستم راه اندازی کسب و کار چگونه است و حتی نمی دانستم در مورد چه موضوعی می خواهم کار می کنم. من فقط می دانستم که می خواهم کسب و کار خودم را داشته باشم. من از یک خانواده کاملاً کارمند هستم و نه فقط خانواده درجه یک، بلکه تمام فامیل و آشنا ها و تمام افراد موفقی که دیده بودم حقوق می گرفتند و اصلاً یادم نمی آید که در آن زمان حتی الگویی داشتم که به خودم بگویم می خواهم مثل او باشم. بلکه فقط میدانستم می خواهم کسب و کار خودم را داشته باشم.

جهان هستی من را به این سمت هدایت کرد. من تنها کاری که کردم این بود که به ایده هایی که به ذهنم میرسید عمل می کردم.

علایق شما نیز همین طور خودش را بهتون نشون خواهد داد. با ایده های متفاوت، به واسطه اینکه شما را در موقعیتی قرار میدهد که با یک فرد جدید آشنا شوید و یا یک کتاب جدید را سر مسیر شما قرار میدهد و یا یک ویدئو می بینید و قدم قدم با عمل به ایده ها، به جایی میرسید که علایق درون تان کاملاً خودشان را نشان خواهند داد.

مشکل اینجاست

که اکثر ما به ایده ها گوش نمیدیم چون درگیر ترس هامون هستیم. چون کلاً یادمون رفته که برای گسترش عشق به این دنیا آمده ایم و جهان هستی پشت ماست و حواسش به ما هست. برای همین شروع به فکر کردن میکنیم. هی فکر می کنیم و فکر می کنیم و هی می گردیم تا علایق مون را پیدا کنیم. اما علایق مون نزدیکتر از این ها به ما هستند.

برای بدست آوردن کسب و کار مورد علاقه تون

و برای رسیدن به فراوانی و درآمد مد نظرتون، صدای ذهن تون را کم کنید، صدای ترس ها را کم کنید و آرامش را وارد زندگی تون کنید. هر چه قدر که آرامش بیشتری بدست آورید صدای قلب تون را که در هر لحظه داره هدایت تون می کنه رو بیشتر و بهتر درک خواهید کرد و با عمل به ایده ها، کسب و کار مورد علاقه تون را بدست خواهید آورد

از این پس برای بدست آوردن کسب و کار مورد علاقه سعی نکنید فکر کنید، بلکه سعی کنید با تمرینات ذهن آگاهی، ذهن تون را آرام کنید تا بتونید صدای جهان هستی را بشنوید.

 

حالا که با پایان این مقاله رسیدیم لطفاً در قسمت نظرات برای من بنویسید که خواندن این مقاله چه نکاتی را برای شما شفاف تر کرد و برای کم کردن صدای ذهن تون و رسیدن به آرامش چه تصمیمی گرفتید؟

  • لطفاً احساسات مثبت و آگاهی های خود را در قسمت نظرات بنویسید تا تمام افرادی که این به صفحه می آیند بتوانند نظر شما را بخوانند و این انرژی مثبت و آگاهی ها را به گردش در بیاوریم.
  • من خیلی دوست دارم که شما را تشویق کنم که قدم های بزرگ تری بردارید پس حتما به سوال بالا فکر کنید و برایم بنویسید

منتظر مقالات بعدی باشید

روز و روزگارتون خوش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.